Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Ziyaretçi Politikası

  • Hastalarımızın sağlığı için aynı anda iki kişiden fazla ziyaretçi bulunmamasını ve ziyaret süresinin 10 dakika ile sınırlandırılmasını öneriyoruz.
  • Ziyaret öncesi ve sonrası ellerinizi yıkayınız ya da el dezenfeksiyonu sağlayınız.
  • Hastaya dışarıdan yiyecek, içecek getirilmesi kesinlikle yasaktır.
  • Hekimimiz tarafından ziyaretçi uygulaması yasaklanmışsa, lütfen buna uymaya özen gösteriniz.
  • Hasta ziyaretine 12 yaşından küçük çocukların getirilmesi yasaktır.
  • Hastanın sağlığı açısından ziyarete temiz giysilerle gelinmesi önemlidir.
  • Ziyaretçiler vizite ve tıbbi bakım sırasında hastanın yanında bulunmamalıdır.
  • Sağlık Kuruluşları içinde sigara içilmesi yasaktır.
  • Ziyarete gelirken hastaya kitap, dergi, gazete, hijyenik bakım ürünleri (kolonya, kağıt peçete, kağıt havlu, kağıt mendil.) dışında hediye getirilmemesi önerilir.
  • Ziyaretçi saatleri aşağıdaki saatler aralığındadır;
    Genel hastalar için saatler:

Refakatçi Politikası

  • Hastaya refakatçi gerekip gerekmediği hastanın doktoru tarafından belirlenir.
  • Refakatçi sayısı bir kişi ile sınırlıdır.
  • Refakatçi vizite ve tıbbi bakım sırasında hastanın yanında bulunmamalıdır.
  • Hastanızın yanında duygusal durumunuzu yansıtacak ağlama, bağırma gibi davranışları, hastamıza zararı olabileceği için yapmamaya dikkat ediniz.
  • Yoğun Bakım ünitesinde refakatçi uygulaması yoktur.
  • Hasta ile ilgili tedavi malzemelerine müdahale etmeyiniz.
  • Tıbbi ekipman kullanılan alanlarda cep telefonu kullanmayınız.
  • Teknik sorunlara neden olabileceği için hasta odalarında su ısıtıcısı vb aletlerin kullanılmamasını önemle rica ederiz.
  • Hastane içerisinde yüksek sesle konuşulmamalıdır.
  • Hastanemize evcil hayvanlar kabul edilmemektedir.
  • Refakatçi için Servis sorumlu hemşiresi tarafından bir refakatçi kartı verilir.
  • Refakatçi hastanın bakımına izin verilen ölçüde yardım eder.
  • Refakatçi hastanenin koyduğu tüm kurallara uymak zorundadır.

Not: Bu ana kurallar dışında her tıbbi servisin kendine özel refakatçi politikası oluşturabileceği unutulmamalıdır.

Güvenlik Bilgileri ve Politikası

Sizlerin güvenliği bizim için birinci derecede önemlidir. Bina içinde görev başında olan güvenlik görevlilerine;

Hastane içine sokulan paketlerin kontrolünde,

Hastane içinde gerektiği zaman kimlik kontrolü yapılmasında,

Otoparkta araç altı ve bagaj araması yapılmasında yardımcı olunmasını güvenliğiniz için rica ederiz.

Her şeye rağmen; kişisel eşyalarınız, değerli evrak ve belgelerinizi hastane sınırları içerisinde sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız..

Şikayet Politikası

Atakalp Kalp Hastanesi Hasta İlişkileri Bölümü olarak; hastanemizden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için; Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini almak isteriz. Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışırız. Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, bölüme bildirimi yapan hasta geri dönüş yaparız.

Hasta İlişkileri Bölümü, sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, sizlerin de öneri ve görüşleriniz ile hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.p>

Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:p>

Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan “”>Sizi Dinliyoruz” bölümünden gönderebilirsiniz. Ayrıca, posta adresimize mektup gönderebilir, katlarda ve bekleme salonlarında bulunan anket formlarını doldurabilir, Hasta İlişkileri Bölümü yetkilileri ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz.p>

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.